onsdag 16 mars 2011

självporträtt


oh yes, självporträtt var det ja.
man kan typ istorsätt säga att detta är jag, dock så kanske det är lite luddigt för vissa eller ja för de flesta, eftersom det bara är jag som typ fattar det :P

men men
jag skrev iallafall ner några ord som jag tyckte sammafattade mig, sen satte jag de orden i en mening som ledde till denna bild.

orden var:
fotograf
bilist
nerd
skum
närgången
snäll
random
social

fick fram lite olika meningar så skriver ner alla

"en allmänt skumt närgånen nerdig fotograf, som på fritiden är en random social snäll bilist."

"snäll närgången skumt nerdig fotograf socialt random bilist"
och sen min favorit som dock inte innehåller alla ord men ja w/e
"snällt närgången nerdig fotograf socialt skum bilist"

hoppas ni fattar bilden lite bättre nu :D haha om ni inte gör det så förstår jag det :)

/mattias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar